HUMMUS päikesekuivatatud tomatitega



See on üks parim hummus mida olen senini teinud. Mina ei kasuta konserv kikerherneid. Mul on mingi trauma nendest, olen saanud poes nii kehvasi mida ei suuda suu sisse ka võtta. Alati pesen näiteks konservoad läbi sõelal külma veega. Nende vastu pole mul midagi. Nii siis, panin 500 g paki kikerherneid likku ööpäevaks ja siis keetsin seni kuni minu jaoks parajad. Mitte ka liiga pehmed, sellised parajad :) Täpset retsepti mul kahjuks pole jagada, aga pane blenderisse veerand kikerherneid, peaagu kogu purk päikesekuivatatud tomateid (290 g), ka õli lisa (mitte kõik), siis soola, vett ja väheke murulauku. Mass peab olema selline, et blender täiesti normaalselt saab selle massiga hakkama :D Seega vett läheb ka 400 ml kindlasti. Aga saad lisada vastavalt juurde, kui näed et liiga paks mass. Maitselt on see imehea kreemine.

Panin seda nii leivale määrdeks, kui ka söin kartulikotlettidega, sobib ka hästi pastakastmeks!

No comments:

Post a Comment