-Minu esimene TOORKOOK-



Olgu õeldud, et ma ei ole ei toortoitlane, ega taimetoitlane. Olen täitsa lihtne segatoiduline.
Aga mulle pakub pinget inspiratsiooni otsida laiahaardelisemalt ehk siis palju põnevat on selles taimetoidu ja toortoidu maailmas kohe kindlasti.

Kuna endal hetkel kaalulangetamine kavas, siis magusat ei tarbi peaagu üldse. Aga mul kodus üks maiasmokk, kes ikka tahaks magusat koogigest ja nüüd ta selle ka sai (ainult ei täiesti suhkruvaba).

Inspiratsiooni sain selle tüdruku kodulehelt.

Ütlen ausalt, et mulle on tundunud, et see toortoidu tegemine on üks igavene tüütu töö. Leota ja purusta....aga pean ütlema, et see kõik oli palju lihtsam kui arvasin :)

Esimene kiht (ehk siis põhi):
Vajad vees leotatuid datleid (võiks olla väheses vees vähemalt 4 h),
purustatuid päevalilleseemned.

Teine kiht:
Kookoskoort, purustatuid india pähkleid,
ja pigistasin sisse 1 mandariini (mahl siis).
See kreem on kindlasti üks minu lemmikutest :)

Kolmas kiht:
Kookoskoor, 2 banaani, 2 tl kakaopulbrit

Minul blendrit ei ole, tegin kõik nii kohviubade purustajaga (pähklid)
ja ülejäänu saumiksriga. Ajas asja kenasti ära :)

Kogu koogi magususe annab dattel ja banaan, magusalaks on täitsa garanteeritud!

Kook ehk ei ole nii esteetilise välimusega ja tõstes üsna pehme, aga mis siis, uusi mõtteid mida veel proovida andis küll....

No comments:

Post a Comment