Kikerherne Hummus



Mulle meeldib hummus ja olen seda aeg-ajalt poest ikka ostnud. Mõnus kreemine ja ära tuntava maitsega. Olen nüüd paar korda katsetanud ja püüdnud maitsestada just enda järgi, aga natuke vajaks veel proovimist. Viimane kord tuli päris hea, kuigi siiski ei ole see minu jaoks see, mille pärast poest hummust ostan :)

Mida vajad:
400 g kikerherne konserv
pool küüslaugu küünt
2-3 tl jahvatatuid vürtsköömneid
sidrunimahla (lisa maitse järgi, pigem vähem)
3 spl seesamiseemne õli
näputäis soola
musta pipart (maitse järgi)
väheke vett
2-4 tl soja kastet


Konserv kikerhernestel on väga spetsiifiline maitse ja mulle väga ei meeldi see variant. Nõrutasin ja pesin veega kikerherned läbi, aga minu jaoks see maitse ei kadunud. Lisasin kikerhernestele retseptis vajaminevad koostisained ja natuke vett, et saaks lihtsamalt mikserdada. Muidu on kogu mass minu saumiksri jaoks liiga paks. Siis läks alles maitse timmimiseks. Tõesti soovitan esimest korda lihtsalt vähe haaval maitseid lisada ja siis taas proovida ja lisada. Muidu võib ikka väga mõõda panna :) Lõpuks mulle ei meeldinud lõpp tulemus ja lisasin siis soja kastet ja vot see lõi tasakaalu minu jaoks õigeks. Üldse eelistaksin oliivi õli hummuse tegemisel, aga kodus lihtsalt ei olnud. Puudu on kindlasti tahini, mida sooviks proovida. Kunagi keedan kikerherned pehmeks täitsa ise ja ei osta konservi :)

Hummus sobib hästi tummiseks tipikaks, võileiva/tortilla määrdeks.

No comments:

Post a Comment