Smuuti hommikusöögiks



Minu tavaline hommikusöök on kas:

1) puder
2) omlett või praemuna
3) suur klaasi täis smuutit (tavaliselt banaan ja kaneel on alati sees)

Mainin, et hommikust söön umbes üheksa ajal. Kui peaksin sööma ala 6.30-7.30 vahemikus, ei läheks sisse ei puder, ega omlett (lihtsalt ebaloomulik aeg ärkamiseks ja nii vara ei ole loodud juu sööma :) )

Igatahes SMUUTI on üks väga hea hommikusöögi alternatiiv (kiire, saab ka kaasa teha). Mingi aeg arvasin, et ah smuutist kõht täis ei saa või midagi jääb puudu, siis nüüd võtan oma sõnad tagasi. Üks suur klaasitäis tummist smuutit teeb kõhu päris täis. Minu tavaline smuuti on 1 banaan, 1 õun, kaneel, vesi ja see sama Boosti pulber. Ei promo seda pulbrit otseselt, lihtsalt oli võimalus katsetada. Seda pulbrit panen smuuti sisse 1 tl. Mis see mulle annab? Põhimõtteliselt lihtsalt teadmise, et saan teatuid vitamiine (ega ma kuskilt tõestust ei saa, et need minu kehas ilusasti imenduvad), aga vähemalt enesetunne on hea ja selline hea harjumus tekib ka.

No comments:

Post a Comment